World Trip + ANDERE SITE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siets - WaarBenJij.nu World Trip + ANDERE SITE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siets - WaarBenJij.nu

World Trip + ANDERE SITE

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

18 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Buenas dias!

Ik heb net beide berichten over onze wereldreis verwijderd. We hebben een aantal dagen geleden een andere site gemaakt, speciaal voor onze wereldreis over 2 (!) jaar. Ik heb de reacties die ik op de vorige 2 berichten gekregen heb nog wel onder dit bericht gezet.

Het adres voor onze wereldreis is:
HTTP://SIETSENGIJS.REISMEE.NL

Deze site blijft nog wel gewoon actief voor de ´mogelijke´ andere korte vakanties maar willen jullie meer weten over de voorbereidingen etc van onze wereldreis dan zullen jullie naar de nieuwe site moeten gaan!

Grtz Siets en Gijs

  • 18 Maart 2008 - 14:25

    Janny:

    Sietske en Gijs, ik wens jullie alvast veel plezier en voorpret tijdens jullie voorbereidingen.

    Liefs mam

  • 18 Maart 2008 - 14:26

    Niek:

    Hoi Sietske & Gijs,

    Heel leuk jullie plan, nog leuker als jullie het inderdaad kunnen verwezelijken. Ik zou zeker die kans grijpen. Ik ben net zo reislustig als jullie, alleen in mijn situatie meer gebonden.(financieel,economisch, relationeel).De meeste landen die op jullie (verlang)lijstje staan zou ik zeker ook bezoeken. Maar gezien de politieke situatie in China zou ik zeker niet naar Tibet gaan; progessieve Tibetanen zijn al uit hun eigen land verbannen door de locale chinese machtshebbers. En in hun plaats zij pro communistische Chinezen er gaan wonen, in opdracht van het Chinese Politbureau.
    Mede onder druk van het welslagen van de Olympische spelen wordt er niets meer getolereerd. Het is een bezetting die al zo'n 50 jaar duurt.Misschien is dit de bezorgdheid van een oudere jongere. Maar hij weet het een en ander van praktisch communisme. We zien / spreken elkaar vast wel voor het zo ver is! groetjes, uit Mokum

  • 08 April 2008 - 11:38

    Siets:

    En die volgende trip komt er ALWEER ;) Gijs en ik gaan in augustus 2 weken survivallen in de Franse Alpen. Gewoon weer a la backpacker-style met een tentje back 2 basic. Twee weken lang fietsen, kayakken, abseilen, klimmen, skien (!), zweefvliegen, canyoning en wat nog meer zij.

    we zijn weer duidelijk BACK ON TRACK!

    grtz Siets (en Gijs)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 77508

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: