Back on track - Reisverslag uit Saint-Crépin, Frankrijk van Siets - WaarBenJij.nu Back on track - Reisverslag uit Saint-Crépin, Frankrijk van Siets - WaarBenJij.nu

Back on track

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

10 September 2008 | Frankrijk, Saint-Crépin

Ondanks dat de site van onze wereldreis prioriteit heeft wilde ik jullie toch kort op de hoogte houden van onze vakantie afgelopen zomer. Twee weken kamperen in de Franse Alpen. De TomTom had er op de heenweg niet veel zin in (of juist té veel) want deze stuurde ons halverwege Frankrijk ineens over D-wegen, gevolg: over bospaden, wegversperringen en uiteindelijk 4 uur later dan gepland kwamen we in Saint-Crépin op de leuke camping terecht.

Onze 2 weken in een notedop:
- Bergwandelingen
- Hydrospeed (liggend in het water met je handen in een soort board flipperend en waterhappend door stroomversnellingen en watervallen heen)
- Parapente (SUPER)
- Wielrennen naar Embrun met een stijging van 10% (lees: afzien voor Siets)
- Hiken naar 2898m (GEWELDIG)
- Bezoeken van een Fort en relaxen aan een meer
- Canyoning
- Kayakken op de Durance - een wilde rivier maar helaas voor ons stond het water redelijk laag. Toch was het gaaf!

En verder: lol hebben met vier Limburgse zweefvliegende mannen op de camping, slapen op een luchtbed dat zo lek is als een zeef, de laatste avond regen krijgen zodat de tent zeikenat in de tas verdween en loeihard meezingen met Think van Aretha Franklin in de auto!

HET WAS WEER GEWELDIG!! Nu op naar Letland in december en dan kunnen de voorbereidingen voor de W O R L D T R I P echt beginnen.....

Grtz Siets en Gijs

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Crépin

Don't dream your life, live your dreams!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

18 December 2008

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!