Goodmorning teacher... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu Goodmorning teacher... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu

Goodmorning teacher...

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

18 Juni 2006 | Thailand, Bangkok

Aan al het goede komt een eind... dus ook aan al die berichten die ik vanaf dit supermooie eilandje geschreven heb. Jawel leute, mijn 3 maanden zitten er bijna op en dit zal het laatste (snik snik) verhaal worden vanuit Koh Yao Noi voordat ik weer richting Bangkok vertrek.

Afgelopen week (nou ja.. woensdag t/m vrijdag) heb ik als lerares Engels op een basisschool gewerkt.
De eerste dag had ik een paar uur groep 3 waarna ik de rest van de morgen (en de rest van de week) groep 5 Engelse les gegeven heb. Mensen, ik heb m'n MISSIE gevonden: hoe geweldig is het lesgeven aan die kinderen. Ze vinden alles geweldig..
Donderdag viel ik meteen in een ceremonie op school ter ere van..... de LERAREN! Haha, werk je er net 1 dag krijg je meteen bossen bloemen in je hand geduwd. De directeur van de school wilde dat ik een speech ging houden maar heb het maar afgewezen want had geen idee wat ik moest zeggen.. Wel apart om het een keer mee te maken want die leerlingen hebben echt een grenzeloos respect voor de leraren.
Vrijdag had ik een halve spellenmorgen ingelast en vooral de good old stoelendans vonden ze geweldig. Als dank voor die 3 dagen lesgeven wilde ze me naar mijn ecohouse terug brengen dus ineens had ik een klasje van 15 kinderen in ons huis staan!!!

Dit weekend waren we maar met z'n 3en (Astrid, Mat en ik) in het huis omdat de rest er een weekend vandoor ging naar Koh Phi Phi maar ja, dat skonne eilandje had IK al bezocht.. :)
We hebben toen mountainbikes gehuurd en Mat en ik zijn op zaterdagmorgen een Tour d'Ile gaan doen! Deze keer reden we WEL goed en hadden we binnen 2 uur het eiland rondgefietst. We kwamen nog wel in een tropische storm terecht wat elke keer weer apart is om te zien.. je ziet een heel deken van regen aankomen en ineens is het bij je, binnen no time ben je zeikenat en heeft Mat nog een geweldige buikschuiver in de modder gemaakt. HILARISCH! 's Middags zijn we naar een mooi idyllisch strandje gegaan (Jasper, bijna hetzelfde moment als in Phimai bij zonsondergang ;))

Gisteravond hadden we besloten om Portugal te gaan kijken (heb trouwens het NL-elftal gewoon kunnen kijken hier; heb gewoon aan een Thaise familie gevraagd of we het daar konden kijken..) in de homestay (ander huis waar een aantal vrijwilligers zaten) en onderweg kregen we weer een tropische storm. We hadden met z'n 3en onwijs de slappe lach en kwamen helemaal verzopen bij de homestay vol Thai aan die deze grap wel konden waarderen.. :D

Vandaag heb ik NIKS gedaan maar dan ook echt NIKS! Het hilarische van deze dag was wel dat ik 's morgens de douche uit kwam lopen en wie staat er ineens voor m'n neus: NULK (Noek) onze coordinator van de Blue House in Singburi!!!!!! ZOOOO COOL dat hij ons op komt zoeken want binnen no time had ie EN een rattenval EN een minivan EN een bedbugverdelger geregeld.. dus de laatste 3 dagen CRAP-ecohouse gaan een stuk aangenamer worden....

Ik hou het hier bij anders krijgen jullie het nooit bijgelezen...

kus Siets

ps: Over een weekje is het zover, dan zit ik weer in het vliegtuig naar huis en ik moet 1 ding zeggen: heb er eigenlijk HE-LE-MAAL geen zin in om naar huis te komen maar om bepaalde redenen weer wel hoor ;) ;)

  • 18 Juni 2006 - 12:33

    Tam Huynh:

    Wow!

    Gaf ik daar maar les, want hier is de bewondering en respect minder, dacht ik zo!

    Nou, tot snel in Nederland!

  • 18 Juni 2006 - 12:40

    Elsje:

    Juf Siets,
    Het ziet er ook nog heel profesioneel uit...Lijkt net of jij dit dagelijks ook in nederland gedaan hebt;);)..En wat een poepies van kindjes echt super lief....Zie dat ik nu eindelijk een keertje de eerste ben die een berichtje plaats op jouw site:)Meisje geniet nog lekker dit weekje...En verheug me nu al op je komst naar Eindhoven;);)...
    doeg doegX

  • 18 Juni 2006 - 12:41

    Elsje:

    mmmm shit was Tam me net iets te snel af:(

  • 18 Juni 2006 - 15:15

    Janny:

    Juf Sietske heeft het aan de foto's te zien wel naar haar zin. In elk geval geniet nog van je laatste week en tot volgende week maandag op schiphol. Dikke kus pap en mam.

  • 18 Juni 2006 - 19:46

    Zwankie!:

    Jow Siets,

    Stoer, had het altijd al gedacht, Siets en PPABO!
    MMUHMMM

    Heey geniet ervan!

    We kletsen snel bij, enne je krijgt geen spijt van de terug komst naar NL!

    Kus Anke!

  • 19 Juni 2006 - 08:47

    Annemarie:

    Juffie Siets! Ik weet zeker dat je dat inderdaad ook zou kunnen! Dat wordt PABO aardrijkskunde!! Geniet nog lekke rvan je laatste week als Thaise Chick en dan zie ik je snel weer in Nederland! Can't wait to hear all the stories!! HAHA dat was Engels!
    Kussie van An die zo bij de Rabobank gaat werken omdat ze daar haar vakantiebaan heeft! Woehoewww!!

  • 19 Juni 2006 - 17:04

    Jasper:

    Ja ik weet het, je mist me he...;)

  • 19 Juni 2006 - 17:42

    Susanne:

    Heej Siets!!
    Wel super zeg wat jij amal mee maakt daar! Ik probeer je verhalen goed bij te houden, maar ja zoals je wist ben ik niet echt meer zo'n internetter.
    Oh ja nog keibedankt voor je kaartje! (is al wel weer een tijdje geleden mar toch) hij hangt zo ongeveer voor mijn bed en dan denk ik toch weer iedere keer± JALOERS... Nou geniet er nog ff van enne tot snel x suus

  • 21 Juni 2006 - 19:27

    Dorien:

    hallo siets, weer leuk die verhalen, jij voor de klas!! wij wensen je nog een fijne week toe en een hele goede reis naar ons kikkerlandje!!
    heel veel groetjes Dorien en fam.

  • 23 Juni 2006 - 14:09

    Henk En Petra:

    Hoi Siets,

    Wat heb je veel meegemaakt, te gek meid,jammer dat er nu al een einde aankomt.
    geniet nog van de laatste week.ik lees met plezier je ervaringen. wel tof hoor.
    groetjes.

  • 24 Juni 2006 - 07:33

    Siets:

    LEUTE!

    Je zal het maar hebben: ik verlies de godsganse 3 maanden niks en toen ik me aan het uitleven was met shoppen ben ik mn simkaart kwijtgeraakt dus ff dit:

    alle smsjes (;)) die jullie gestuurd hebben sinds gistermorgen zijn niet aangekomen! Pap regelt nu dat ik een nieuwe krijg maar dat is dus niet voor dinsdag ofzow dus als jullie me nodig hebben dan moeten jullie vanaf maandag gewoon thuis bellen..

    ps: jasper H --> was het weer TAKINARDI vannacht dat je me belde? of miste je me gewoon TE ERG!?

    tot overmorgen mensen

    xx ik

  • 24 Juni 2006 - 07:34

    Siets Weer:

    Trouwens, Jas: ik was gister in Patpong naar een pingpong show geweest en NEE het is GEEN tafeltennis!! Het ibg gehalte DAT er zou moeten zijn was compleet WEG maar wel lachen om zoiets een keer mee te maken!

    tot snel...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 77582

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: