Kindergarten + Fullmoonparty - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu Kindergarten + Fullmoonparty - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu

Kindergarten + Fullmoonparty

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

13 Juni 2006 | Thailand, Bangkok

Wederom lieve kijkbuiskinderen en ubertrouwe fans.. ik heb weer wat meegemaakt hoor!

De afgelopen week heb ik in een kindergarten gewerkt met kinderen van 3 tot 5 jaar. Deze week stond vooral in het teken van; huilende kinderen troosten en optillen, liedjes zingen, alfabet, kleuren en nummers leren, knutselen, konten afvegen en kinderen eten geven. Het was behoorlijk vermoeiend maar wel leuk. We begonnen de dag met het zingen van liedjes waarna we ze ongeveer een uur les gaven. Het grappige hierbij was dat ook de juffen meededen want die kunnen dus voor geen meter Engels. Daarna gingen we knutselen met ze wat ze helemaal geweldig vonden; van slangen tot vishengels en vliegtuigjes. Om 11 uur kregen ze te eten waarna ze een half uurtje buiten mochten rondrennen terwijl wij de rijst van de stoelen en muren afhaalden. (die kinderen zijn echt onhandelbaar) Om 12 uur gingen ze slapen en nadat ze in slaap gevallen waren gingen wij weg.
Na de lunch was het dan: op naar het strand en niet veel meer doen of een rondje over het eiland maken met de mountainbike! Dus... ik heb me goed vermaakt :D :D

Dat was in het kort mijn weekje hier!
--------------------------------------------

En dan nu: afgelopen zondag: FULL MOON PARTY!
Afgelopen zondag vertrokken we om 7 uur 's morgens met de boot naar Krabi om vervolgens naar Koh Pangnan te gaan waar het allemaal zou gaan gebeuren. 13 uur later kwamen we hier aan! (voor de insiders: ik zat &^%%$^%#%*&()(* in de TAXI toen Robben die goal erin poepte! Het enige voordeel DAT ik had was dat we er met 6 NL's inzaten)
Vervolgens de rest van de wedstrijd op het strand gekeken met duizenden anderen wat echt een superervaring was. Zelfs de Thai, Australiers en Engelsen gingen helemaal uit hun dak!!!
Na de wedstrijd was het dus party party.. Extrema en Impulz taferelen behalve dan dat hier praktisch IEDEREEN OUT ging! Mijn god, heb nog nooit zoveel mensen totally wasted op het strand zien liggen. Aangezien ik met een aantal Engelsen was kun je wel op je vingers natellen wat er gebeurde: halverwege de nacht mocht ik mijn dienst als reddingswerker weer bewijzen omdat 1 meidje 3 buckets (Jasper, dat zijn 2 flessen RUM) ophad. Die ging dus helemaal out en aangezien de rest het te druk had met feesten en zat wezen heb ik maar voor haar gezorgd. We hebben haar uiteindelijk bij iemand in bed gelegd en zijn uiteindelijk toch terug gegaan naar het feest om de nacht door te halen. SUPER om het een keer mee te maken. Om 7 uur moesten we weer op de boot terug naar huis (weer een dikke reis van 13 uur) en wat maakten we daar weer mee: in onze gepimpte minivan kregen we een politiecontrole. En wat denk je: ik had GEEN paspoort bij maar zat wel met een doosje medicijnen (vanwege WEER die bedbugs) die goed doorkonden voor XTC! Da was effe knijpen maar met een beetje schijnheilig kijken kom je een eind hoor ;) Mochten dus gewoon doorrijden.
Onze boot hebben we niet meer gehaald waardoor we een nachtje in Phuket hebben moeten blijven waar we snel wat gegeten hebben, nog voetbal gekeken hebben en daarna meteen het bed in gedoken zijn voor een powernap van maar liefst 13 uur!

Vandaag op de boot terug naar ons eiland gegaan waar ik morgen begin met het lesgeven!
Volgende week nog 1 dag werken en daarna naar het James Bond Island met de enige Engelse jongen in de groep waarna we op donderdagnacht met de nachtbus naar Bangkok teruggaan!

Sow, da wast weer... ik ga weer op rattenjacht! Ja mensen, na eerst een invasie in ons ecohouse gehad te hebben van bijen, ghekko's (tot 1 1/2 meter lang) en vleermuizen is het nu de beurt aan de ratten om ons huis te terroriseren.. je HOORT ze gewoon 's nachts door het huis rennen en toen ik zondagmorgen wilde gaan douchen (lees: een bak water over mn hoofd gooien) zat er 1 op de eieren.

KORTOM: I LOVE THAILAND ;) ;)

Tot snel mensen...

kus Siets

ps: HENNIE 15 --> GEFELICITEERD MIT DEINE GEBURTSTAG!

  • 13 Juni 2006 - 11:58

    Janny:

    Krijg al de kriebels als ik het woord ratten lees, maar jij bent inmiddels geloof ik nergens meer bang voor. Vervelend voor je dat je zoveel last hebt van die bedbugs, wat een luxe om over 2 weken weer in een schoon bed te liggen dan thuis. (althans dat hoop ik voor je :-))Wij gaan in elk geval aftellen en zien uit nar je thuiskomst. Kusss mam

  • 13 Juni 2006 - 13:56

    Janny:

    Sietske zou dat kindje op de 4 e foto gemakkelijk lopen met haar schoenen verkeerd aan? ;-):-))

  • 13 Juni 2006 - 14:05

    Jasper:

    Ik heb voor bij je terugkomst 3 flessen klaarstaan voor ons 2-en...Wij kunnen da veel beter als die laffe Engelsen!!!! WOEHOEI ;)

  • 13 Juni 2006 - 17:05

    Eelke:

    Gatver!! Ratten.. Lekker zo 's ochtends na n nachtje doorhalen, eieren met ratspek.. :-~
    Echt weer leuke foto's, die kindjes zijn zo lief!! Als je geen billen hoeft af te vegen en rijst v de muren moet krabben ;-)
    Maar Ko Phanang was dus helemaal te gek! Daar moet ik dus ook maar eens n x heen dacht ik zo.
    Nou, geniet nog v de laatste week (of 2??) en dan zie ik je snel weer!! xx

  • 13 Juni 2006 - 17:08

    Annemarie:

    Damned..wat is het, vergeleken met jouw thailand-oranje-kijk-avontuur saai om in de Nederlandse kroeg voetballen te kijken! Kom je snel weer terug om te zien hoe ONS Brazilië kampioen gaat worden?! (sorry..maar ik denk dat Brazil i.p.v. Holland kampioen gaat worden) Geniet nog lekker de laatste weekjes en zorg ook maar weer dat je snel terugkomt belachelijk-bruine-zwiebel! Kussie An

  • 13 Juni 2006 - 17:14

    Ovi:

    Eej Adje. weet je zeker dat het een rat was? Was het geen Wuppie? Heb je al een badge gekregen voor al je heldendaden? Je verdient hem namelijk dubbel en dwars. Ik krijg steeds vaker te horen of Mevr. Zwiebel nog bij de rabobank werkt. Ik moet steeds weer teleurgesteld zeggen: die werkt hier niet meer. Vermaak je nog maar ff en tot snel. groetjes Ovi

  • 14 Juni 2006 - 09:34

    Sanne:

    Gewoon ff een knuffel.

  • 14 Juni 2006 - 10:28

    Elsje:

    Hey Meisje,
    Wat een leuk verhaaltje weer..!en wat schattige foto's van die kleine kindertjes joh.!(Lijken me echt helemaal geen boefjes;) maar juist echt schatjes.)Genietze nog maar ff lekker van de dagen dat je daar bent.Veel succes en plezier met het Juf zijn daar;)..En feestze er nog maar ff lekker op los..Want als je weer in de Hollandse kroeg staat weet je weer heel gauw hoeveel het allemaal kost;)..Tot gauw..X

  • 14 Juni 2006 - 11:18

    Hennie 5:

    Ha die Siets,

    Gaaf wat je allemaal mee maakt, gewoon super.
    Wij zijn nou al weer 1,5 week terug vanuit Thailand.
    Geniet er nog effe van de laatste 2 weken!
    p.s pas op de controle bij de doaune in ned. Ze letten erg goed op ilegale cd's en dvd's. Wij zijn nl als enigste van het vliegtuig er uit gehaald voor controle, maar hadden gelukkig niks bij ons.
    Tot over 2 weken!.

    Liefs,
    hennie 5 (kim)

  • 14 Juni 2006 - 19:35

    Dorien:

    hallo siets,wat maak jij toch niet allemaal mee, wel erg spannend allemaal.
    Het zit er weer bijna op meid, geniet er nog van en tot de volgende keer.
    heel veel groetjes
    Dorien Koos Ton en Tijs

  • 14 Juni 2006 - 19:39

    Dorien, Nog Een Keer:

    Inderdaad wat een mooie fotos, wat een scheetjes, echt leuk. doeidoei

  • 15 Juni 2006 - 07:23

    Zwankie, Sjoekel:

    Bedankt voor je sms!
    Ben ef niet op de hoogte!
    Maar ook niks spannends gehoord duusssss je kuntnog kiezen!

    Maarre leuk, die Pkindjes! Echt bijzonder...

    Veel plezier nog!

    Kus Sjoerd en Anke

  • 15 Juni 2006 - 09:24

    San:

    He Puk
    Nog effe genieten he, maar dat gaat echt wel lukken. Je hebt daar wel weer goed naar je zin. Hier nog steeds je ganetje, ben ook al maanden niet meer uit geweest of zo, dus zo ver ik weet heb je ook helemaal niets gemist.
    Groetjes San

  • 15 Juni 2006 - 15:36

    Suzan:

    Ha Siets, erg leuk en interessant om te lezen hoe het er daar aan toe gaat op de kindergarten. Leuke foto's. (je wordt steeds bruiner, ben jaloers...)Lijkt me inderdaad een super ervaring daar op het strand. Geniet nog van de laatste weekjes!!
    xxx Suus

  • 15 Juni 2006 - 16:43

    Opa En Oma:

    Sietske nog veel plezier de laatste week en een goede reis terug. Groetjes opa en oma

  • 15 Juni 2006 - 20:41

    Debs:

    Hey Siets, welcome to my world, tussen de poepluiers...krijsende kinderen en nog meer van dat soort ongein...KAN NIET WACHTEN TOTDAT IK WEER MET ME ASSER IN FLORIDA ZIT...enne ja zelfs IKKE (als niet grote voetbal fan zijnde) heb die goal gezien!!! ahahaha nou geniet ervan enne ja we moeten maar effe afspreken als ik terug ben uit Canada, want de dag dat jij terug komt ga ik weer weg..maar gaat allemaal GOED komen!!
    Adios Amigo ...Kussies...X

  • 16 Juni 2006 - 08:05

    Siets:

    @Sanne

    Ik denk dat ik sensation white laat schieten.. SORRY SORRY maar ben denk ik beetje blutter dan blut als ik terug kom. MAAR: ik kom wel snel naar jullie nieuwe huisje kijken!

    Nog veel plezier met schilderen en kliederen en knuffel aan Bud.

    kus Siets

  • 16 Juni 2006 - 14:01

    Hennie 15:

    thanks! we drinken dur wel enne as ge wer trug ziet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 77589

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: