Ja hoor... - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Siets - WaarBenJij.nu Ja hoor... - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Siets - WaarBenJij.nu

Ja hoor...

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

23 Mei 2007 | Marokko, Marrakesh

Daar gaan we weer...

Het is me ook deze keer weer niet gelukt mijn beloftes na te komen. Had nog zo gezegd: na Thailand ga ik echt echt voorlopig nergens meer heen. Alles om te sparen voor de wereldreis...

Maar dan komt er een aanbieding die je niet KUNT weigeren, gevolg: IK GA WEER OP VAKANTIE! Dus na Zuid-Amerika en Azie weer een nieuw continent: AFRIKA!!

Gijs en ik gaan nu naar M A R O K K O !

18 oktober vertrekken we met Ryan Air naar Marrakesh en de 27e landen we weer op vliegveld Niederhein.

Rugzak op de rug en verder: GEEN IDEE, dus laat die tips maar komen waar we AB-SO-LUUT heen moeten!

THNX en nu wordt het weer wachten voor jullie tot de 18e oktober op een nieuw reisverslagje ;)

xx Siets

  • 06 Juni 2007 - 21:32

    Janny:

    We weten onderhand wel dat jij niet honkvast bent Sietske en ik hoop dat jullie over aantal mnd een leuke vakantie zullen hebben, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Voor nu succes met je studie en Holland Cassino


  • 14 Juli 2007 - 17:34

    Maartje:

    Hoi Siets(ke?)
    Je kent mij niet, maar ik las dat jij op het forum het Donna Guesthouse in Bangkok aanraadde. Ik zoek me mottig op internet naar een emailadres van dat guesthouse om te reserveren, maar vind niks. Kun jij me helpen?? Bedankt! Groeten, Maartje (maartjedeheer@Hotmail.com)

  • 29 Juli 2007 - 16:38

    Siets:

    @ Maartje

    Ik heb ze toen vanuit Thailand gebeld om een kamer te reserveren maar ook dat deden ze niet omdat ze eigenlijk elke dag volgeboekt kunnen zitten. Meen ook niet dat ze een emailadres hebben. Het hostel ligt in het verlengde van Khao San Road, achter de Burger King. Het is een klein zijstraatje en als je dat inloopt ligt het na ongeveer 40 meter aan de linkerkant... Hele vriendelijke man zit er achter het bureautje en je kunt er ook je was tegen een miniprijs laten doen!

    Have fun,

    Grtz Siets



  • 31 Juli 2007 - 15:02

    Nadine:

    Hey meid..
    Ik ben nu al heel erg benieuwd naar je verhalen. En zit nu al met smacht te wachten haha. Voor mij zit het er voorlopig niet in, reizen.. maar wie weet krijg ik ook nog een mooie "Aanbieding" ;) haha
    Nou meid veel plezier en zie je vast nog wel voor die tijd.. Wie weet tijdens de kermis..

    Groetjes Nadine

  • 15 September 2007 - 06:17

    Caroline:

    weet jij het reserveringsadres ( email)van Donna Guesthouse? dank
    mijn email: caroline.vanderbrugghen@gmail.com

  • 07 Oktober 2007 - 08:23

    Nathalie:

    Hey Siets,

    Bedankt voor je berichtje:-)!! Ik zit indd nog in NZ, bevalt nog steeds maar kan niet wachten tot m'n vakantie eind november!! Te gek dat je naar Marokko gaat...wil k ook een keer heen..verwacht tegen die tijd tips van jou;)!

    Hoe is het verder met jou? Waar woon, werk/studeer je nu?
    Groetjes vanuit NZ :-) xoxo

  • 18 Oktober 2007 - 09:42

    Janny:

    Lieve Sietske en Gijs,

    Wij wensen jullie een goede reis en een hele fijne en mooie vakantie. Geniet ervan. Tot over 10 dagen.
    Dikke kusss

    Mam en Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Marrakesh

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 77582

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: