Vooroordelen.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu Vooroordelen.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu

Vooroordelen....

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

27 Mei 2006 | Thailand, Bangkok

zijn er om bevestigd te worden. Uit mijn strandweek op Koh Samet zijn er 2 duidelijk naar voren gekomen EN kan ik ze nog volmondig bevestigen ook. Het gaat om het volgende:

* BEZOPEN ENGELSEN:
JA hoor, ook op ONS eilandje voor een week konden ze er wat van...!! Mijn hemel.. Wat die mensen naar binnen werken! En dat dan ook nog vrolijk doen als de dag erna een boottrip op behoorlijk ruige zee gepland staat. Gevolg: allemaal over de railing hangend de vissen voeren met een mix van cocktails, bier en de nodige rijstmaaltijden!
Trouwens, die Engelsen dachten dat Nederlanders nooit dronken worden, nou ze hebben gelachen hoor: skinnydippen, vuurshows geven en 's morgens wakker worden met complete zandbakken in bed. Het kan allemaal bij ons..... :D
Ik heb eigenlijk ook niet echt veel over deze week te melden want veel heb ik niet uitgevreten. Het was zo'n typische strandweek zullen we maar zeggen. Niks doen, relaxen, in de zon liggen, stappen en feestvieren!
Het enige ACTIEVE dat ik gedaan heb ga ik hieronder beschrijven maar ik WEET dat dit mijn imago GEEN goed gaat doen aangezien OVI bij mijn vorige bericht een reactie gaf over de inmiddels bekende PAVANESTRAAT. Ik wil het TOCH met jullie delen dus hier komt het... (LET GOED OP DE KLEINTJES ;))

* SIETS EN SCOOTERS ZIJN GEEN VRIENDEN:
Op donderdag besloten Jetske en ik een scooter te huren en voor de meesten onder ons weten zij al wat het gevolg was.. (Sorry Rob, ik MOEST het een 3e keer weer proberen en ook DAT ging weer niet goed.. 3x is scheepsrecht gaat voor MIJ in ieder geval niet op)
Ook nu weer wist ik het voor elkaar te krijgen om de scooter horizontaal tegen een boom te parkeren! Maar het meest hilarische van het gebeuren was: toen ik onder mijn scooter vandaan kroop met de nodige schrammen en wonden op armen, benen en in het gezicht, keek ik achter me en wat bleek: Jetske was zo van me geschrokken dat ook ZIJ op haar bek ging. HILARISCH was het: we zijn ook nog, zo lomp als we zijn, naar een 5* resort gegaan om daar wat te drinken terwijl we er natuurlijk zo shabby als iets uitzagen!!
We brachten de scooters terug en moesten een boete betalen maar wat denk je: daar hebben we ons mooi onderuit geluld dus flink op onze bek stuiteren en er ZONDER boete vanaf komen. Mooier kan niet! :D

Dit was eigenlijk wel het meest enerverende van de week. Op dit moment zit ik WEER (voor de 5e keer in 2 maanden) in Bangkok en hebben we vanavond een afscheidsfeestje omdat de helft van de groep vandaag alweer vertrokken is terug naar Engeland en de rest vertrekt morgen. Ik verblijf in een 4* hotel en hoe: GRATIS en voor NIKS! Ben er zo naar binnen gesneaked en slaap bij een Engels meidje op de kamer...

Wel jammer dat we afscheid moeten nemen van de leukste mensen maar morgen begint een nieuw avontuur: het VRIJWILLIGERSWERK!

Mijn planning voor het vrijwilligerswerk is de 1e week koken, de 2e en 4e week lesgeven en de 3e week vissen.. Afwisselend maar ik kan het nog veranderen!

Mensen, het is zeker niet het spannendste verhaal wat ik op de site gezet heb maar ja, teken van leven zullen we maar zeggen! Ik ga nu verder aan de mojito's met die Mexicaan die ik 2 weken eerder al ontmoet heb en daarna sluit ik me weer aan bij de steeds zatter wordende Engelsen!

MUCHOS BESOS.. SIETS

ps: Rob, 1 juli kan ik helaas niet: heb weekendje weg van de zaal! SORRY!

  • 27 Mei 2006 - 16:59

    Hollie:

    Hey Siets,
    Wel een coole foto van die scooter op de grond :)
    Veel plezier nog met die zatte Engelsen en have fun in the south!!!
    kus Holliebollie (aant leren :( )

  • 27 Mei 2006 - 17:24

    Annemarie:

    Meissie!! Hoop dat je niet te erg beschadigd bent. Op de foto's zie ik er in elk geval niks van...behalve dat je onbeschoft bruin geworden bent! Gisteren naar de Koets geweest, weer wat nieuwe roddels rijker! Ik houd je op de hoogte! Heel veel plezier, en voorzichtig doen hoor! Kussie An

  • 27 Mei 2006 - 17:24

    Annemarie:

    Jeujjjj Tweede...da's een record. In elk geval t.o.v. recordhouder Janny!

  • 27 Mei 2006 - 18:41

    Marleen:

    Soooow Siets, een weekje lamballen is ook nie vekeerd! Super dat je je zo vermaakt daar, door die verhalen ben ik helemaal enthousiast geworden en heb ik ook een ticket naar Thailand geboekt! Als je terug bent moet je me echt ff bijpraten en tips geven! Have fun, x Marleen

  • 27 Mei 2006 - 19:28

    Elsje:

    Hey meiske...
    Je krijgt het elke keer weer voor elkaar om wat spannends mee te maken;)...Viel spässe nog de aankomende weekjes en ik blijf je site volgen...
    Dikke knuf en kus

  • 27 Mei 2006 - 21:44

    Annemarie L:

    oohw oohw oohw wat een prachtige stunt, die met de scooter! ;) ..ze zien er ook gewoon veel te glimmend uit om mooi te kunnen blijven..dat kón gewoon niet goedgaan..:)
    dat strandje ziet er trouwens errug relaxed uit zeg..hmm! geniet nog even en werk ze daar! :D
    xx Ann in "nerdietime"

  • 28 Mei 2006 - 08:28

    Janny:

    Je krijgt het ook altijd voor elkaar he? Met de auto ergens tegenaan rijden, op de sloop een nieuw licht kopen en het in de garage met een zielig verhaal voor elkaar weten te krijgen dat het gratis gemaakt wordt. En zo zijn er wel meer voorbeelden. Sietske ten voete uit ;-)Maar ik ben blij dat je in elk geval niets eraan over gehouden hebt.Voor de komende weken veel succes met je vrijwilligerswerk.En geniet van je laatste weken. Liefs en kuss Mam
    (en Annemarie, ik gun jou je derde plaats hoor:-))

  • 28 Mei 2006 - 11:43

    Rob:

    1. Zatte Engelsen? = Jammer dat ik Ralph zo nooit meer zie!
    2. Scooters? = Ze zeggen altijd geef nooit op! Doe jij maar wel in dit geval! Want ons scooter verhaal vergeet ik nooit meer...
    3. Niet aanwezig op 1 juli? = Jammerrrr, heel jammer. Geniet nog ff van Thailand en dan zien we elkaar weer gauw genoeg.
    BTW. Leuke foto's!
    GTRZ RUPKE

  • 28 Mei 2006 - 15:34

    Jasper H.:

    Mmmmm...Siets, die boottrip doet me aan ons teamuitje denken van vorig jaar...hoe het HAD moeten zijn weliswaar hahah!Je moet me bij thuiskomst het recept en de juiste ingredienten wel even geven!!Dikke conglomeratieknuffel Jasper

  • 28 Mei 2006 - 19:43

    Dorien:

    ha,siets,fijn dat het goed met je gaat, en veel sukses met je vrijwilligerswerk, tot kiekus
    groetjes dorien en fam

  • 28 Mei 2006 - 19:52

    Eelke:

    Haha, dit verhaal verandert zeker je imago niet hoor. Meer n bevestiging v wat we al weten :P Maar je hebt dus wel n hele toffe week gehad. Lekker hoor. Kan je er de komende weken weer helemaal tegen aan! Veel plezier nog!! xx

  • 29 Mei 2006 - 20:47

    Zwank!:

    Siets, ongelofeloos!

    Doe je best en knallen met die shit!

    Veel plezier nog!
    MUCHOS BESOS!! Panke!

  • 30 Mei 2006 - 18:23

    Jasper:

    Thuis altijd de auto/camper in de prak nu weer een scooter...Hmmm, mijn vooroordelen komen weer eens uit ;)

  • 31 Mei 2006 - 20:44

    Debs:

    Ahahah Zatlap, zo ken ik je weer...en ik kan me nog meer van dat soort scooter verhalen herinneren waar ik een scooter van een van je ex vriendjes horizontaal op de grond parkeerde...dus niks nieuws bij voor mij...nou geniet van je gratis verblijf in het 4* hotel...enne we gaan hier ook maar eens aan de zuip als je terug bent...Kus Deb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 77588

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: