Housewife's Club - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu Housewife's Club - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Siets - WaarBenJij.nu

Housewife's Club

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Siets

04 Juni 2006 | Thailand, Bangkok

Vanuit een errug zonnig oord schrijf ik 1 van mijn laatste berichtjes want over precies 3 weken zit ik alweer in het vliegtuig naar huis!

Voordat ik mijn verhaal begin nog even dit: Marleen -> SORRY SORRY, ik heb me niet gehouden aan onze afspraak om THUIS een Housewife's club op te richten, ik ben alvast hier de sfeer gaan proeven....

Maar goed, het begon allemaal zondagmorgen toen ik het 4* hotel uitgesneakd ben en we met z'n 5en het vliegtuig genomen hebben naar Phuket vanwaar we met de boot naar Koh Yao Noi gegaan zijn. Dit was ook meteen 1 van de mooiste boottochtjes die ik OOIT gemaakt heb; je vaart over een helderblauwe zee en passeert allemaal onbewoonde eilandjes! Vervolgens naar ons ecohouse gebracht waar ik de rest van de tijd zal zitten. Dit ecohouse betekende een ware schok; helemaal back to basic -> we slapen op de grond en hebben niet eens tafels en stoelen maar vermaken doen we ons wel...

De rest van de week heb ik gewerkt bij de housewife's club op het eiland. Het klinkt groot maar het betekende niks meer dan koken, ouwehoeren, niksdoen en een beetje batikverven wat echt hilarisch was. We moesten eigenlijk elke dag van 9 tot 4 werken maar lagen elke dag al rond 3 uur op het strand dus bruin ben ik zeker geworden.

Gisteren ben ik met een meidje het eiland gaan rondfietsen. Nou ja, dat was de bedoeling totdat we een leuk weggetje zagen en daar besloten in te gaan omdat er een bordje stond met PARADIJS! Wij dat volgen maar dat hadden we beter NIET kunnen doen: wat een klim en dat met 40 graden! We werden compleet gek en zweten als een idioot! Maar 1 ding was waar: het was een paradijs!!!!! Veruit het mooiste strand wat ik tot nu toe gezien heb.. :D :D Het nadeel was alleen: we moesten dezelfde weg nog terug!! PFF, HEAVY SHIT! Daarna maar meteen doorgefietst naar het strand waar de rest ook was.

Vandaag hebben we niks gedaan behalve dan dat we met een bootje naar een ONBEWOOND eiland zijn gegaan en daar de hele dag hebben liggen bakken.

Morgen begint m'n 2e week van het vrijwilligerswerk en dan ga ik werken in een Kindergarten. Wat wel relaxed is dat ik maar hoef te werken van 9 tot 12 dus de rest van de dag.. kunnen jullie me op het strand vinden!

Volgend weekend ga ik naar Koh Pangnan voor de beruchte en bekende fullmoonparty dus dan zullen jullie wel de nodige verhalen krijgen!

Adios lieve zonaanbidders (IS er eik wel zon bij jullie ;))

Besos Siets

ps1: Kel, alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
ps2: Jas, werkte het nou met die 10 baht muntjes of heb je dat nog niet geprobeerd..
ps3: De Engelsen zijn vanaf nu bekend met JAN SMIT en MARCO BORSATO! :D :D

  • 04 Juni 2006 - 11:50

    Janny:

    Tjonge wat een leven heb jij daar zeg om jaloers op te worden. En wij maar denken dat je hard aan het werk bent daar. Nou meid geniet nog maar lekker van het paradijs op aarde, over een paar weken is het weer back to earth. Liefs en kusss Mam

  • 04 Juni 2006 - 11:52

    Janny:

    Ai, ik was iets te snel, kunnen die Engelsen de liedjes nu ook meezingen in het Nederlands?

  • 04 Juni 2006 - 14:43

    Eelke:

    Soo nigga! Dat ziet er echt jaloersmakend goed uit! Nog meer v zo'n foto's kan ik niet aan hoor. Kwijl, kwijl ;-) Nou, drink maar n bucket voor mij op Ko Phanang (pangnan, phagnan of hoe je dat ook schrijft) en dan kunnen we eindelijk over 3 weken weer bijkletsen!! En n kamer voor je zoeken in de leukste stad v t land :-) !! xx

  • 04 Juni 2006 - 17:33

    Debs:

    Hey Hey Siets, jeetje nog maar drie weken...die thaise tijden zijn ook zo om gevlogen! Maar heb gelezen dat je er zeker van genoten hebt...ik zit inmiddels alweer 10 dagen in Venray, en over precies drie weken als jij hier landt in ons Kikkerlandje vlieg ik weer naar Canada met het NL team...dusse dat drankje en dat bijgeklets moeten we dan maar effe een tijdje uitstellen...anyways geniet van je laatste drie weken...maak er wat moois van!!! Kus Deb

  • 05 Juni 2006 - 06:42

    Annemarie:

    Ongelooflijk hoe goed jij deze trip weer gefixt hebt! Wat een relaxte reis zeg, vooral dat 'werken' klinkt goed! Geniet ervan en zorg dat je terug komt als een neger, dan kan iedereen zien dat je écht 3 maanden weggeweest! ENJOY, ENJOY, ENJOY! Kussie huisgenootje An

  • 05 Juni 2006 - 12:35

    Jasper:

    Heey heb het nog niet geprobeerd :S laat het je nog weten! Ps: ga nog wat bestellen bij kleermaker(zie sms), dus jij mag ook kleren voor mij meenemen haha VEEL PLEZIER NOG!!!!!!!!

  • 05 Juni 2006 - 18:14

    Hennie 3:

    Hey Siets!

    Sow da PParadijs! Niet te filmen!!

    Afgelopen weekend hebben we tournooi gehad! Echt vet!

    Nu in the relax....jij ook??

    Feestze!

    X Zwank

  • 05 Juni 2006 - 20:04

    Oelie:

    Moeten we nou nog 3 weken wachten!!!! Sorry hoor maar dat kan dus echt niet, he! Hup in da vliegtuig, naar huis en douchen.... Nee, niks geen gemaar gewoon douchen!

    Sorry voor deze emotionele uitbarsting. Maar je begrijpt wel dat je gemist wordt. Kom dus maar snel terug.

    Dikke knuffel, Roel

  • 05 Juni 2006 - 20:49

    Suzan:

    He Siets, leuk hoor wat je allemaal meemaakt. Heerlijk op het strand!! Wil ik ook... Hier mag het zonnetje ook wel weer gaan schijnen. Geniet nog van de laatste weken. Veel plezier bij de kindergarten!! Kus Suus

  • 06 Juni 2006 - 11:23

    Abe:

    HE sits.... top dat je het fijn hebt!! Tot SNEL!!! liefs x

  • 06 Juni 2006 - 13:54

    Tonnie:

    hoi sietske,mooi zeg al die verhalen en foto's om jaloers op te worden. Maar het eind is alweer in zicht he?
    Werk ze nog!!!! en geniet van alles. Tot kijk.
    tante tonnie en de rest

  • 07 Juni 2006 - 15:14

    San:

    he Siets
    Klinkt allemaal nog steeds geweldig en ziet er echt heel relaxt uit zeg. Ben echt jaloers. Hier gaat alles nog steeds druk zn gangetje. Ben wel weer een keer aan n vrijdag van ons toe hoor.....
    Kus San

  • 08 Juni 2006 - 06:43

    Siets:

    in de relaxxxx.. das het motto ook van deze week maareuhm:

    ZWANK! Wanneer gaan we bijouwehoeren?!?! maar meteen als ik trug ben..

    mmmmm.. boefje he!?!?! zuidsingel returns voor even!

    bis gleich

    muchos besos PIETS

  • 10 Juni 2006 - 12:13

    Wout:

    Hee siets,
    Tnx voor kaart!! Ziet er net zo vet uit als alle foto's. Maak er nog wat van de laatste weken, he.
    x
    Oh ja, ik ga ook sparen!!

  • 13 Juni 2006 - 10:08

    Jasper:

    duurde lang voordat ie aankwam vond ik...;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Don't dream your life, live your dreams!

Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan.

Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig..

Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken!

Grtz Siets

En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Recente Reisverslagen:

18 December 2008

Citytrip Riga

10 September 2008

Back on track

18 Maart 2008

World Trip + ANDERE SITE

11 November 2007

Lectures and Thai Reunion

28 Oktober 2007

C´est bon
Siets

Don't dream your life, live your dreams! Om mezelf in een halve seconde te typeren: Grote mond, klein hartje.. Maar wel een behoorlijk reislustig hartje zullen we maar zeggen. Na eerst bijna heel Europa gehad te hebben dan toch maar het grote, wijde luchtruim gekozen en naar Zuid-Amerika gevlogen. Eerst voor een korte vakantie naar Brazilie om amper 2 maanden later voor 2 maanden naar Ecuador, Peru, Bolivia en Chili te vertrekken. Amper bekomen van deze reis weer de volgende gepland; 3 maanden Thailand! Veel leuke mensen ontmoet tijdens deze 3 maanden. Daarna besloten om te gaan sparen voor mijn wereldreis maar kon het toch niet laten en daarom in oktober samen met Gijs naar Marokko. Daar kreeg ook Gijs het te pakken en hebben we besloten om wanneer we klaar zijn met alle studies voor een jaar op wereldreis te gaan. Voor al dit reizen nog een studie HTRO (Toerisme en Commerciele Economie) gedaan en nu in het laatste jaar aan de Universiteit van Utrecht met Sociale Geografie... Dan nog een jaartje mijn 1e graad Aardrijkskunde halen en dan zijn we KLAAR. Zo blijft een mens bezig.. Magoe, het enige doel waarom deze site de lucht in is gegaan is om MIJ EN nu ook Gijs te volgen met alles wat ik beleef en vooral ONDERVIND, want dat wil met dat gestuntel wel lukken! Grtz Siets En remember: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!!!!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 77589

Voorgaande reizen:

14 December 2008 - 17 December 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: